Sembilanbelas Oktober

Assalamualaikum w.b.t.

Kali ni entri untuk my very very very special someone in my life. Nama diaaaaaaaaaaaa Arina Zainuddin. Aku dah kenal dia 3 tahun lebih dah kot, lebih kurang la. Dan dia dah jadi my bestfriend since then. Dia selalu tolong aku, dengar cerita masalah aku. Ambil berat pasal aku. Belanja aku makan. Teman aku merayap. Teman aku bergayut dekat tangga kamsis sambil usha surau *ehem*. Teman tengok final bola dekat MacDe sampai tak balik kamsis. Cuak bersama tiap kali keluar balik malam bila nak lalu dekat pakguard. Memekak bersama dalam bilik. Tadah telinga bersama dengar bebelan umi. Buat selamba macam kamsis tu kami yang punya dan kalau nak list semua memang tak habis la. And yep, she always be there when i need her.






So, here it goes



Happy birthday to youuuu,
Happy birthday to youuuu,
Happy birthday to you Kak Nana,
Happy birthday to youuuu.



Selamat Hari Jadi yang ke-21 tahun. Selamat berjaya dunia akhirat. Remember me wherever you are! Thanks for being a very good friend to me. Sorry for my mistakes. I  you, Bestfriend ^^




*How i wish i can celebrate this year's birthday with you. I miss you :')

No comments: